הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2007 12:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  שאלה בקשר למתאם ורוטר !
נושא: שאלה בקשר למתאם ורוטר !  תאריך: 9/29/2007 12:00:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

שלום.
יש לי עכשיו על האופניים מעצורים מכאנים של הייז אם מתאם של 6´.
אני רוצה להחליף את המצעורים לדאור LX הדראולי.
רציתי לדעת אם המתאם שיש לי עכשיו יתאים או שאני יצתרך להחליף.
אם אני צריך להחליף מתאם לאיזה להחליף ? כמה עולה ? ומאיפה אפשר להשיג ?
ועוד משהו .. אם הרוטרים מה שיש לי עכשיו של הייז יתאימו לקליפר של שימנו. (יש לי מעצורי הייז MX4 מכאנים)
תודה מראש !


חזרה לפורום