נושא: שאלה בקשר למתאם ורוטר ! תאריך: 9/29/2007 12:00:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
שלום. יש לי עכשיו על האופניים מעצורים מכאנים של הייז אם מתאם של 6´. אני רוצה להחליף את המצעורים לדאור LX הדראולי. רציתי לדעת אם המתאם שיש לי עכשיו יתאים או שאני יצתרך להחליף. אם אני צריך להחליף מתאם לאיזה להחליף ? כמה עולה ? ומאיפה אפשר להשיג ? ועוד משהו .. אם הרוטרים מה שיש לי עכשיו של הייז יתאימו לקליפר של שימנו. (יש לי מעצורי הייז MX4 מכאנים) תודה מראש !
|