הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2007 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוהד עם תוכן  שאלה למבינים - אופני הרים
נושא: שאלה למבינים - אופני הרים תאריך: 9/29/2007 1:08:00 PM
מחבר/ת: אוהד

שלום, ברכות וחג שמח לכולם!
שמי אוהד, טיפוס חדש כאן בפורום, ואני רוכב חובב מזה כ- 9 שנים על אופני הרים בתדירות של פעם עד פעמיים בחודש. אלמלא הצבא, הלימודים והעבודה - הייתי רוכב בתדירות גבוהה הרבה יותר.
אני רוכב על אופני הרים מיושנות מסוג khs elite 2000 אשר רכשתי במיטב כספי משכורת הקבע הראשונה שלי, אולם בשנה האחרונה אני גמלתי בדעתי להחליפן בזוג חדיש יותר.
היות שאני רוכב חובב (ובשלב זה לא יותר מכך) אבקש את עצתכם באיזה סוג אופנים לבחור.
התקציב העומד לרשותי הוא בסך כ- 5000 ש"ח ואני מעוניין באופני הרים חדישות, שיאפשרו לי להוסיף ולצאת למסלולי שטח.
כמו כן, אבקש את עצתכם בעניין אופני שיכוך מלא (כן או לא) וכן בנושא בלמי דיסק (כן או לא).
אשמח גם לשמוע על מקום מומלץ לרכישת האופניים בארץ (אם כי פתוחה בפני האפשרות להביא זוג כזה מארצות הברית).

תודה, שנה טובה וחג שמח!
אוהד


חזרה לפורום