טקסט הודעת פורום
| 9/29/2007 4:00:00 PM |
|
נושא: היי הרעיון שלי..... תאריך: 9/29/2007 4:00:00 PM
מחבר/ת: רוני אתמול
אני חושב שצריך פעם אחת ולתמיד שהמשטרה תקשור אופניים בדיזנגוף סנטר אופניים חדשות (שם גנבו לי אופניים ולא רק לי עוד להמון אנשים) ותתפוס על חם את מי שגונב פשוט צריך לעשות את זה פעם אחת ולתמיד.
|
חזרה לפורום |
|
|