טקסט הודעת פורום
| 9/29/2007 4:21:00 PM |
|
נושא: מעוניין לקבל חוות דעת על אופני ספשלייזד EPIC DISC תאריך: 9/29/2007 4:21:00 PM
מחבר/ת: אבי כהן
היי חבר´ה. אני מעוניין באופניים הנ"ל מצאתי מישהו שמוכר אותם ב 6000 אלף האופניים מטופלות לאחר כל נסיעה בשטח...האם המחיר נורמלי?
|
חזרה לפורום |
|
|