נושא: לעבור לשיכוך מלא ??? תאריך: 9/29/2007 6:36:00 PM
מחבר/ת: מו פרוביזור
אשתי ואני רוכבים מספר שנים. בעיקר על שבילי עפר וסינגלים, לעיתים עם לא מעט אבנים.לפני יום כיפור גנבו לנו את האופניים (הרו V4 וראלי Mojave 8 2006). החלטנו להשתדרג לתקציב של 4,500 -4,000 ש"ח. יש לנו נטיה לעבור לשיכוך מלא. מה אתם אומרים?
אלה האפשרויות פחות או יותר:
חברה דגם מחיר Haro Shift R3 ₪ 4,195 Merida Big Air Comp 04 ₪ 3,498 Schwinn Roket Comp ₪ 3,450 GT I-Drive 4 4.0 ₪ 4,998 Mongoose Otero Super ₪ 3,998 Evoke D-2000 ₪ 4,700 Iron Horse Warrior 4.0 ₪ 3,995 Giant Pistol 2 ₪ 4,600
|