הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2007 6:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מו פרוביזור עם תוכן  לעבור לשיכוך מלא ???
נושא: לעבור לשיכוך מלא ??? תאריך: 9/29/2007 6:36:00 PM
מחבר/ת: מו פרוביזור

אשתי ואני רוכבים מספר שנים. בעיקר על שבילי עפר וסינגלים, לעיתים עם לא מעט אבנים.לפני יום כיפור גנבו לנו את האופניים (הרו V4 וראלי Mojave 8 2006). החלטנו להשתדרג לתקציב של 4,500 -4,000 ש"ח. יש לנו נטיה לעבור לשיכוך מלא. מה אתם אומרים?

אלה האפשרויות פחות או יותר:

חברה דגם מחיר
Haro Shift R3 ₪ 4,195
Merida Big Air Comp 04 ₪ 3,498
Schwinn Roket Comp ₪ 3,450
GT I-Drive 4 4.0 ₪ 4,998
Mongoose Otero Super ₪ 3,998
Evoke D-2000 ₪ 4,700
Iron Horse Warrior 4.0 ₪ 3,995
Giant Pistol 2 ₪ 4,600



חזרה לפורום