טקסט הודעת פורום
| 9/29/2007 6:53:00 PM |
|
נושא: מנשא לאופניים תאריך: 9/29/2007 6:53:00 PM
מחבר/ת: יובל להב
ברצוני לקבל ייעוץ,אינפורמציה ומחיר של מנשא. האם כדאי מנשא אחורי או על הגג כמובן שמדובר פה בעלויות. יש לי כרגע סיטרואן ברלינגו אודה לכם אם תתנו תשובות.
|
חזרה לפורום |
|
|