הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2007 6:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל להב עם תוכן  מנשא לאופניים
נושא: מנשא לאופניים תאריך: 9/29/2007 6:53:00 PM
מחבר/ת: יובל להב

ברצוני לקבל ייעוץ,אינפורמציה ומחיר של מנשא.
האם כדאי מנשא אחורי או על הגג כמובן שמדובר פה בעלויות.
יש לי כרגע סיטרואן ברלינגו אודה לכם אם תתנו תשובות.


חזרה לפורום