נושא: הבולם האחורי הוא חלק מהשלדה תאריך: 9/29/2007 8:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
השלדה תוכננה עבור בולם מסוים, ואם אינך מומחה בהתנהגות בולמים ומתלים, כדאי להצמד לבולם מסוג דומה למקורי.
בכל מקרה, כל עוד אינך מגדיר את אופי הבולם הקדמי (אורך מהלך איננו מרמז על אופיו), גם המומחה הכי גדול יתקשה ליצור התאמה.
|