נושא: תלוי... תאריך: 9/29/2007 8:30:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
במעבירים האחוריים סראם משתמשים ביחס העברה אחר ולכן, עקרונית, אי אפשר לערבב. למרות זאת, לסראם יש רכיבים "תואמי שימאנו", שכן יכולים לעבוד עם רכיבים מקבילים של שימאנו. למיטב ידיעתי יש להם שיפטרים שיכולים לעבוד עם מעביר שימאנו, ולא להיפך, אבל אני לא בטוח.
שאר הרכיבים (קסטה, שרשרת, מעביר/שיפטר קדמי, פלטות) הם בסטנדרט זהה, ואין כל בעיה איתם.
|