נושא: מחפש: חכמים בעלי ניסיון עם GIANT ANTHEM תאריך: 9/29/2007 9:46:00 PM
מחבר/ת: אבישי P
ערב טוב! בימים אלה אני שוקל שידרוג לשיכוך מלא, ובין היתר עלתה אפשרות ה-ANTHEM (בעיקר מבחינת מחיר, נוחות רכיבה והעדפת החנות המוכרת), וזאת לצרכים של XC מתון (בעיקר שבילים "לבנים" כמקובל בפארקינו הלאומיים, עם נטייה לעליות, ריסון ומיתון בירידות, סינגלים מתונים אם בכלל (רובם נעשים היום בהליכה, ויש להניח כי כך יהיה גם בעתיד)). אשמח לשמוע מבעלי ניסיון באופניים הללו על ניסיונם מבחינת תפקוד האופניים בעליות/ירידות/שטחים מעט טכניים, מבחינת אורח החיים הטכני של האופניים (תקלות שכיחות, ביקורות, יתרונות, חסרונות וכו´) וכן כל תובנה או עצה כיוצא באלה. בתודה מראש, בברכת שבוע טוב וחג שמח אבישי
|