נושא: שיכוך מלא תאריך: 9/29/2007 10:01:00 PM
מחבר/ת: יובל להב
לדעתי כן אלא אם אתה אוהב את ההרגשה של הקרקע ולדפוק את הגב אז משהו אחר זה סגנון אגרסיבי לכן שיכוך מלא את יכול להינות ולא להרוס את השלדה של האופניים ולעשול קצת דרופים ושטח טכני קשה לי יש טרק פיול אי איקס 7 שלפני שבוע קניתי אותו מודל 2008 וזה אחלה אופניים אבל הוא הרבה יותר מתקציב שלך לכן תסתפק במה שהינך יכול. לגבי בלמי דיסק היתרון הוא שהם עוצרים יותר טוב ופחות נשחקים.
|