הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2007 6:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מתקן לרכב
נושא: מתקן לרכב תאריך: 9/30/2007 6:51:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני עובד כרגע על מאמר מפורט, אבל באופן כללי אני מעדיף מתקן גג, בעיקר משום שעם מתקן אחורי מאוד קשה לעמוד בדרישות החוק.
מתקן גג גם בטוח יותר לאופניים - גם משום שאינם מתחככים אלה באלה, וגם משום שאינם בולטים החוצה מגוף הרכב.

יתרונות המתקן האחורי הם קומפקטיות ומחיר - למרות שמחיר כמה מאות שקלים לעומת מחיר האופניים של רובנו שוה בהחלט את ההוצאה.

בהצלחה


חזרה לפורום