נושא: תודה רבה! תאריך: 9/30/2007 8:33:00 AM
מחבר/ת: נעם רוזנר
סוף סוף אני מבין מה זאת הזווית הזאת.. :) ועכשיו לסוג האופניים-ישנו דגם ספציפי שאתה אולי יכול להמליץ לי עליו באזור הדרישות שלי?בקשר למונגוס,כולם מידה S ואני צריך M.זה קריטי באופניים כאלה או שככה השילדה באופניים ורק משחקים עם גובה האוכף?
|