נושא: "משום שאינם בולטים החוצה מגוף הרכב." תאריך: 9/30/2007 11:46:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
:laugh: :p :laugh: :p :laugh:
טוב הכוונה ברורה (ונכונה, ומוצדקת, וכל שאר הסופרלטיבים החיוביים), אבל זה כנראה מכיוון שברמה"ג יש הרבה כבישים צרים ואין יותר מידיי גשרים נמוכים וחניונים תת קרקעיים...
|