הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2007 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  haro
נושא: haro תאריך: 9/30/2007 1:13:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

לי היו haro shift r5 שהיו מצויינות.הם טיפה כבדות אך לטיולי שבילים אין בעיה.
לפי האופניים שהיו לכם,אתם תשארו אם אותה החנות שזה יתרון.


חזרה לפורום