טקסט הודעת פורום
9/30/2007 1:13:00 PM
זיו קנטור
haro
נושא:
haro
תאריך:
9/30/2007 1:13:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לי היו haro shift r5 שהיו מצויינות.הם טיפה כבדות אך לטיולי שבילים אין בעיה.
לפי האופניים שהיו לכם,אתם תשארו אם אותה החנות שזה יתרון.
חזרה לפורום