נושא: כמה דברים תאריך: 9/30/2007 3:32:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, היו תלונות רבות על שבירת שלדות של EVOKE ברכיבה לא אגרסיבית. לא הייתי נוגע באופניים האלה, גם אם ינתן להם שירות טוב.
שאר הדגמים הם כולם דגמים מוכרים, רובם מוצלחים מאוד, מחברות מכובדות ועם יבואנים ותיקים ומוכרים. קחו לכם כמה שעות, ובקרו בכמה חנויות (לפחות שתיים, אבל כדאי יותר). בכל חנות הסבירו את צרכיכם ותקציבכם, והקשיבו להמלצות המוכר. אל תותרו על סיבוב על כל זוג אופניים שיוצע לכם, באותו מפרט שמציעים לכם. מה שלא נוח - לא לקחת. מבין אלה שכן נוחים, תצטרכו להחליט. אם תרצו, תוכלו לשוב ולהתייעץ כאן.
בהצלחה
|