הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2007 5:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  קניתי מתאם
נושא: קניתי מתאם תאריך: 9/30/2007 5:07:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג

לפני שנה בערך במצמן ת"א. זה היה מתאם לקליפר post ובולם קדמי is. אתה צריך את השני ולא נראה לי שזו בעייה מיוחדת. המחיר היה (נדמה לי) 95 ש"ח.


חזרה לפורום