טקסט הודעת פורום
9/30/2007 5:07:00 PM
אסף פלג
קניתי מתאם
נושא:
קניתי מתאם
תאריך:
9/30/2007 5:07:00 PM
מחבר/ת:
אסף פלג
לפני שנה בערך במצמן ת"א. זה היה מתאם לקליפר post ובולם קדמי is. אתה צריך את השני ולא נראה לי שזו בעייה מיוחדת. המחיר היה (נדמה לי) 95 ש"ח.
חזרה לפורום