הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2007 6:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  לדעתי, לחלוטין לא !
נושא: לדעתי, לחלוטין לא ! תאריך: 9/30/2007 6:11:00 PM
מחבר/ת: אדי שור

ישראל, ידידי,
אין צורך להיות כתב לענייני צרכנות או עורך דין העוסק בתחום הנזיקין ע"מ להתוודע לאין ספור מקרים של יחס לא הוגן, בלשון המעטה, של הסוחרים כלפי הצרכנים.
פשוט, ישראל, הצרכן הישראלי מאס ב-"פראייריות" והחל להיות "צרחן" וטוב שכך כי לכסף יש חשיבות ואנשים מצפים לתמורה עבור מיטב כספם.
אינני חושב שיש כאן מקום לחלוקה בין ה-"טובין ו-"רעים", אך בד"כ, הלקוח צודק.
זאת עמדתי וראיתי לנכון להשיב על שאלתך החשובה בעיניי.
כל טוב, אדי.


חזרה לפורום