טקסט הודעת פורום
| 9/30/2007 8:26:00 PM |
|
נושא: יצרן מכובד - יבואן מכובד לא פחות תאריך: 9/30/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
האטאק הם אופני XC ברמת כניסה - כלומר כבדים יחסית, ומאובזרים ברמה בסיסית. השלדה עמידה למדי לרכיבה רגועה, גם לכבדי משקל.
בהחלט אופני כניסה ש"מ סבירים במחיר סביר.
חג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|