נושא: עם רכב כזה הכי טוב שתכנים אותם פנימה. תאריך: 9/30/2007 11:23:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג
מנשא אחורי יכול להיות בעייתי. צריך לוודא שהוא מאיכות טובה, הצירים שלו שבד"כ הם מעין שני חלקים של כדור בעליי קצוות משוננים שננעלים אחד על השני, אם איכותם לא טובה הם עלולים להיפתח, רצועות הגומי שמחזקות את האופניים למנשא הן בעלות נטייה להתייבשות ולהיקרע (גם אם הן חדשות) וכמובן איכות הרצועות וההתאמה לרכב. מנשא הגג הוא יקר אך איכותי יותר (בד"כ) ומונע בעיות, אבל צריכת הדלק עולה בשל התנגדות האוויר ועם רכב גבוה כמו שלך לא יהיה נוח להעלות ולהוריד את האופניים. לכן במיוחד אם אתה בעל רכב מסחרי, פרק גלגל קדמי ודחוף לבגאג´.
|