נושא: גשרים נמוכים גם בתל-אביב אין יותר מדי תאריך: 10/1/2007 11:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
גובה כולל של מכונית פרטית+גגון+אופניים לא מגיע לשלושה מטרים. חניונים תת-קרקעיים הם אכן בעיה.
הבליטות מהצד הם עניין חוקי, לא אסטתי. הבליטה מאחור מפחידה אותי בגלל הסיכוי לתאונת פגוש לפגוש במהירות נמוכה, שבדרך כלל נגמרת בלא כלום, עם אופניים על מתקן אחורי עלולה להגמר במשכנתא :p
|