טקסט הודעת פורום
10/1/2007 12:43:00 PM
גל גינת
אופיו של הבולם
נושא:
אופיו של הבולם
תאריך:
10/1/2007 12:43:00 PM
מחבר/ת:
גל גינת
אופיו של הבולם זה בולם אגרסיבי לפריי ראיד
חזרה לפורום