טקסט הודעת פורום
| 10/1/2007 3:35:00 PM |
|
נושא: אין חוכמות תאריך: 10/1/2007 3:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
במשומש תקבל יותר תמורה לכסף - אבל הסיכון הוא שברוב האופניים אין לך אחריות, ותמיד עלול להיות משהו שלא תבחין בו בקניה.
חדש בא עם אחריות, והכל חדש - אבל משמעותית יותר יקר....
זו החלטה שלך...
|
חזרה לפורום |
|
|