הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2007 5:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  לאיזה סגנון אתה מיעד אותם? איזה גודל דיסקים?
נושא: לאיזה סגנון אתה מיעד אותם? איזה גודל דיסקים? תאריך: 10/1/2007 5:36:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

לי אין ניסיון איתם אבל משאלות קודמות בפורום הבנתי שהם לא מציאה גדולה, ניתן לראות את כמות הבלמים מסוג זה הנמכרים לאחר שידרוג או מיד במעמד הקניה, בגלל זה מחירם בשוק היד שניה נמוך יחסית. אני מציע לך להמתין עם הקניה עד קבלת חוו"ד מבעל ניסיון. על כל מקרה פרט איזה סגנון אתה רוכב אולי הם יהיו מספיק טובים לצרכיך.


חזרה לפורום