הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2007 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  למה לא בריא?
נושא: למה לא בריא? תאריך: 10/1/2007 5:47:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

לגוף יש ריכוז מלחים תקין בדם. כאשר אנו שותים מים רגילים ריכוז המלחים בהם נמוך יותר (אין בהם כמעט מלחים), לכן אנו מדללים את הדם. כאשר הגוף מאבד מים רבים בהזעה בזמן מאמץ הוא מאבד גם מלחים, לכן חשוב להחזיר לו גם נוזלים וגם מלחים, המשקה האיזוטוני בא בריכוז מלחים אשר מונע איבוד המלחים ומאפשר לגוף לספוג מים ללא דילול הדם. לכן בעת מאמץ גדול אשר בו ישנו איבוד נוזלים משמעותי אפילו רצוי להשתמש במשקאות אלו. יתרונותיהם: ספיגת מים טובה יותר לגוף ושמירה על מאזן מלחים.
אם אתה רוכב רכיבות טיולים ולא בשעות חמות מידי אין לך ממש צורך להשתמש במשקאות אלו. חוצמזה עם לא בא לך להוציא כסף מיותר יש כמה מתכונים שניתן למצוא באינטרנט.

לגבי למה לא בריא, אין לי ממש רעיון. אם מישהו יוכל לפתוח את עיני בהסבר אשמח לקרוא.


חזרה לפורום