הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2007 6:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנונימוס עם תוכן  דופק גבוה מאוד
נושא: דופק גבוה מאוד תאריך: 10/1/2007 6:35:00 PM
מחבר/ת: אנונימוס

אין מספיק פרטים בהודעה שלך על מנת לתת מענה ספציפי לך.
כמה שנים אתה רוכב? מהו דופק המנוחה שלך? מהו הדופק המקסימלי שלך?

כשלב ראשון עליך להבדק במרפאת ספורט מתאימה על מנת לזהות את את מעטפת המאמץ המותרת לך ולאחר מכן עליך לבנות תכנית אמונים המתאימה למעטפת זו ו/או מיועדת להגדילה.

עד שתעשה כל זאת אתה יכול להוריד את עצימות המאמץ על ידי רכיבה בהילוכים נמוכים יותר. המצב האידיאלי לרכיבה הוא הלוך נמוך בשלוב קדנס גבוה.

לפני תחילת הרכיבה מומלץ לבצע מתיחות של כעשרים שניות לכל קבוצת שרירים. את הרכיבה יש להתחיל ברכיבת חמום למשך כעשר דקות ורק לאחר מכן להעלות עצימות (ודופק) בהדרגה. בסיום הרכיבה יש לבצע רכיבת שחרור.

אני ממליץ לך לקרוא את הכבתות של אלעד המתפרסמות כאן באתר וכתבות נוספות בנושא המצויות באתרים רבים אחרים במרחבי הרשת.

זכור, כושר הוא תהליך שבו מעלים את רמת המאמץ על פני זמן בסבלנות והתמדה.



חזרה לפורום