טקסט הודעת פורום
| 10/1/2007 8:55:00 PM |
|
נושא: אני צריך עזרה בקשר לחישוקים לאופניים תאריך: 10/1/2007 8:55:00 PM
מחבר/ת: דוד בר
היום התרסקתי עם האופניים. אני בסדר אבל החישוק הקדמי הלך לי ׁDTSWISS X430אני לא מבין בזה . מישהו יכול להמליץ לי על חישוק. ובערך העלות שלו תודה מראש יש לי אופניים Stumpjumper Specialized Elit
|
חזרה לפורום |
|
|