הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2007 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד בר עם תוכן  אני צריך עזרה בקשר לחישוקים לאופניים
נושא: אני צריך עזרה בקשר לחישוקים לאופניים תאריך: 10/1/2007 8:55:00 PM
מחבר/ת: דוד בר

היום התרסקתי עם האופניים. אני בסדר אבל החישוק הקדמי הלך לי ׁDTSWISS X430אני לא מבין בזה .
מישהו יכול להמליץ לי על חישוק. ובערך העלות שלו תודה מראש
יש לי אופניים Stumpjumper Specialized Elit




חזרה לפורום