נושא: שדירוג לשוין רוקט תאריך: 10/1/2007 9:23:00 PM
מחבר/ת: omer keinan
אהלן, ברשותי כ-700 שקל לשדרוג האופניים,
עכשיו התלבטתי בין שידרוג למעצורי דיסק / שידרוג למערכת הילוכים של דיור / שדרוג בולם קידמי / שדרוג בולם אחורי
נראה לי כי בראש ובראשונה החלפת המזלג היא הנחוצה ביותר, אם כן, תוכל להסביר לי על גדלי המזלג? מה זה סטירר? האם כל מזלג יתאים? ואיך אני יודע?
ובכלל, האם יש מזלגות יד שניה שאתם ממליצים?
|