נושא: מתקן גג תאריך: 10/1/2007 10:01:00 PM
מחבר/ת: שי רז
שלום מניסיוני אני יכול להעיד שמתקן גג נותן תשובה מצויינת מכל היבט בטיחותי או פרקטי (לא סורט את הרכב לא מרעיש ברוח יציב מאוד וכמעט אינו משפיע על הנהיגה) ברשותי מתקן גג לשני זוגות אופנים עם חיבור לנקודות עגינה מקוריות שבגג הרכב (C5 ) הכל של חברת "טולה" הם יקרים ( יש מבצע בגרופי )אבל טובים ואמינים לסיכום....אני ממליץ בחום למרות גובה ההשקעה
|