הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2007 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה סגנון הרכיבה?
נושא: מה סגנון הרכיבה? תאריך: 10/2/2007 9:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

למה הלך הגלגל? - בגלל מכה בכיוון שהוא לא אמור לספוג, או בגלל שאתה מתאכזר אליו?
ממה ששמעתי, האופניים יכולים לאכול לא מעט - השאלה אם אתה צריך חישוק מקביל, או חזק יותר.


חזרה לפורום