טקסט הודעת פורום
| 10/2/2007 9:59:00 AM |
|
נושא: מה סגנון הרכיבה? תאריך: 10/2/2007 9:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
למה הלך הגלגל? - בגלל מכה בכיוון שהוא לא אמור לספוג, או בגלל שאתה מתאכזר אליו? ממה ששמעתי, האופניים יכולים לאכול לא מעט - השאלה אם אתה צריך חישוק מקביל, או חזק יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|