נושא: שני דברים תאריך: 10/2/2007 12:50:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
1. היבואן הוא נציג היצרן. אם הוא לא מספק את השרות הנדרש - צור קשר עם היצרן. במקרים רבים זה מחולל פלאים. 2. שני החיבורים הם סטנדרטיים, כך שכל מתאם צריך להתאים (ותקנו אותי אם אני טועה). פנה לכל חנות אופניים רצינית, והצג את מבוקשך. אני לא מאמין שברשתות הגדולות (מצמן, רוזן, סלאלום ודומיהם) אין מתאמים כאלה.
בהצלחה
|