טקסט הודעת פורום
| 10/2/2007 12:53:00 PM |
|
נושא: טוב עשית תאריך: 10/2/2007 12:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כמו שכתב נועם, ועל סמך נסיון של חברים - ההיז 9 באמת לא מציאה. הוא עובד, אבל לא מאוד אמין, ובעליו משדרגים אותו בהזדמנות הראשונה. הדאור, לעומתו, אמין ביותר, ונוח לתפעול ולטיפול.
חג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|