הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2007 12:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  טוב עשית
נושא: טוב עשית תאריך: 10/2/2007 12:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

כמו שכתב נועם, ועל סמך נסיון של חברים - ההיז 9 באמת לא מציאה. הוא עובד, אבל לא מאוד אמין, ובעליו משדרגים אותו בהזדמנות הראשונה.
הדאור, לעומתו, אמין ביותר, ונוח לתפעול ולטיפול.

חג שמח


חזרה לפורום