הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2007 1:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי ראובן עם תוכן  TRANCE 3
נושא: TRANCE 3 תאריך: 10/3/2007 1:02:00 AM
מחבר/ת: שלומי ראובן

הבנתי בדגם 2006 שהם מגיעים עם חישוקים חלשים DP17
רציתי להעזר בכם אלו חישוקים כן לשים להם..אני קונה חדשות...


חזרה לפורום