טקסט הודעת פורום
10/3/2007 1:02:00 AM
שלומי ראובן
TRANCE 3
נושא:
TRANCE 3
תאריך:
10/3/2007 1:02:00 AM
מחבר/ת:
שלומי ראובן
הבנתי בדגם 2006 שהם מגיעים עם חישוקים חלשים DP17
רציתי להעזר בכם אלו חישוקים כן לשים להם..אני קונה חדשות...
חזרה לפורום