נושא: האם להחליף? תאריך: 10/3/2007 11:27:00 AM
מחבר/ת: יוסף
שלום איתן,
כדי להכות בברזל עוד הוא חם: זה עתה רכשתי 07 MONGOOSE OTERO ELITE ואפילו עשיתי טיול עם חברים במצפה מודיעין. האופנים נוחות לי אך בהשוואה לאחרים מאוד כבדות (~17 ק"ג לעומת ~13 ק"ג של האחרים). יש לי אפשרות להחליף לאופני SCWINN ROCKET COMP 06 (27 הילוכים, דיסקים מכנים) בעבור תוספת מחיר קלה. האם זה כדאי?
תודה! :confused:
|