נושא: עקב רכיבה היום... תאריך: 10/3/2007 5:05:00 PM
מחבר/ת: omer keinan
אני שוקל לשדרג בראש ובראשונה לבלמי דיסק (בטיחות מעל הכל...)
המעצורים של טקטרטו שמגיעים על האופניים לא מספקים בעליל
כבר החלפתי רפידות לאיכותיות יותר, אך הבעיה נעוצה בחוסר רגישות שיש, כלומר טווח מצומם מידי, הידיות מאוד רכות...
ראיתי מודעות מאוד אטרקטיביות לגבי מערכות דיסק, השאלה שלי היא מה לגבי הנאבות, אני צריך להחליף נאבות שיתאימו לדיסק.
-האם כל נאבה שמתאימה לדיסק תתאים? אפשר להחליף נאבות לבד? ואם לא (אני מתאר לעצמי שלבנות גלגל מחדש זה בעיה...), כמה דבר כזה אמור לעלות בחנות?
- האם ידיות של מעצורי דיסק זהים לאלו של מעצורי וי הם זהים?
|