הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2007 1:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יבגני וירין עם תוכן  האם למישהו יש מושג מה הסיבה העיקרית להחלקת שרשרת ?
נושא: האם למישהו יש מושג מה הסיבה העיקרית להחלקת שרשרת ? תאריך: 10/4/2007 1:03:00 AM
מחבר/ת: יבגני וירין

זה קורה לעיתים רחוקות ובהילוכים מסויימים אך זה מאוד מציק ומבזבז אנרגייה.


חזרה לפורום