טקסט הודעת פורום
10/4/2007 1:03:00 AM
יבגני וירין
האם למישהו יש מושג מה הסיבה העיקרית להחלקת שרשרת ?
נושא:
האם למישהו יש מושג מה הסיבה העיקרית להחלקת שרשרת ?
תאריך:
10/4/2007 1:03:00 AM
מחבר/ת:
יבגני וירין
זה קורה לעיתים רחוקות ובהילוכים מסויימים אך זה מאוד מציק ומבזבז אנרגייה.
חזרה לפורום