נושא: קיימות עילות רבות לתופעה. תאריך: 10/4/2007 8:03:00 AM
מחבר/ת: אדי שור
ליבגני שלום, במהלך השימוש שרשרת נשחקת, צירים נשחקים ושרשרת מתארכת. גם הגמישות הצידית, הנחוצה להעברת הילוכים נפגעת, השלבים, שוב, נשחקים וכתוצאה מכך התואמות בין שרשרת לקסטה נפגעת. גם קסטה, בתורה נשחקת ואז נוצר מצב המתואר על ידך.כיוון שמדובר במכלול הנעה- מקומו של קראנק לא יקופח כי גם בו ישנו שלושה גלגלי שיניים ולמרות שהשימוש בו פחות בהשוואה לקסטה - וגם הוא אינו נצחי.תוסיף לזה מצב שלפעמים רוכבים "שוכחים" לטפל בשרשרת, קרי לנקותה ולשמנה ותסיק מכך חיש מהר שהפתרון הטוב ביותר יהיה ביקור אצל מכונאי אמין והגון שיבחן את המצב ואם יתעורר צורך בהחלפת חלקים וכיולים לאחר החלפה- יבצע את המלאכה.
|