הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2007 9:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל אריה עם תוכן  שעון פולאר CS300
נושא: שעון פולאר CS300 תאריך: 10/4/2007 9:35:00 AM
מחבר/ת: גל אריה

מבקש עזרה,קניתי את השעון בארה"ב לפני 3 חודשים והמגנט /מודד מהירות שעל הגלגל הפסיק לעבוד.
האם מישהו מכיר בארץ איפה אפשר לתקן??
תודה


חזרה לפורום