טקסט הודעת פורום
10/4/2007 9:35:00 AM
גל אריה
שעון פולאר CS300
נושא:
שעון פולאר CS300
תאריך:
10/4/2007 9:35:00 AM
מחבר/ת:
גל אריה
מבקש עזרה,קניתי את השעון בארה"ב לפני 3 חודשים והמגנט /מודד מהירות שעל הגלגל הפסיק לעבוד.
האם מישהו מכיר בארץ איפה אפשר לתקן??
תודה
חזרה לפורום