נושא: לרוכב שהשאיר פנימית בסוף הקמיקזה במיר"ב תאריך: 10/5/2007 9:12:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר
אני אישית חושב שזה ממש גועל נפש להשאיר זבל אחרינו,וגם ככה יער עופר כבר מתחיל להראות פח אשפה ,כשחלק מן האשמה נעוצה גם בנו - רוכבי האופניים. אז אני מבין שהכביד עלייך לסחוב איתך את הפנימית,ואתה בטח רגיל להשאיר עוד זבל בשטח. אז אנא ממך: בפעם הבאה שאתה רוכב שם,שלח לי מייל לפני כן,אני אתייצב כדי לנקות אחרייך.העיקר שתוכל לרכוב ללא משקל מיותר על הגב. בכיף.
|