טקסט הודעת פורום
| 10/5/2007 2:41:00 PM |
|
נושא: אבד תיק אוכף תאריך: 10/5/2007 2:41:00 PM
מחבר/ת: נחום רמבה
היום (יום שישי 5.10.07) אבד לי תיק אוכף מלא כול טוב ביער להב או בדרך מראשון לציון ללהבים. (כנראה הרצועות נקרעו ברכיבה ביער או בדרך אליו). אשמח באם המוצא הישר יתקשר אלי.
תודה נחום 501650 8 052
|
חזרה לפורום |
|
|