נושא: גנבת אופניים בכפר אבו גוש תאריך: 10/5/2007 8:09:00 PM
מחבר/ת: יהודה גוטמן
גנבת אופניים באבו גוש
אתמול (4.10.07 ) בקרתי באבו - גוש כפר שנחשב כידידותי ומסביר פנים אך לא כך פני הדברים. הדברים אולי נכונים היו לתקופת מלחמת השחרור שבה החליט הכפר לתמוך בישוב היהודי. בדיעבד הסתברה החלטה זו כנכונה ביותר... בימים אלו נערך פסטיבל מוזיקה בכפר אשר מושך אליו מבקרים רבים ומשפחתי ואני בתוכם. את האופניים מסוג Scott Reflex 35 שרכשתי לפני 9 חודשים קשרתי עם מנעול אל המתקן לרכב ואת הרכב הצמדתי לסלע כך שהגישה לרכב היתה מאוד לא קלה , כך לפחות חשבתי... כשחזרתי לרכב גיליתי כי רצועות ההידוק של המתקן לרכב נחתכו המתקן והאופניים הוסרו מן הרכב. הילדים שהיו בסביבה "לא ראו ולא שמעו" ומעבר לכך היטעו אותי ושלחו אותי לכפר הסמוך קטנה. פניתי לשוטרים שאבטחו את האירוע והם העמידו אותי על טעותי והסבירו שהכפר הינו מכניס אורחים אך כל זאת למראית עין בלבד. השוטרים הבטיחו לי שהם לא ירימו ידיים ואני אקבל את האופניים חזרה. כמובן שהנחתי שהסיכוי לקבל חזרה את האופניים הינו אפסי. וראה זה פלא לאחר כשעה לאחר שחזרתי הביתה ובעודי משוטט באינטרנט ומנסה לבדוק מחירי אופניים מיד 2 קבלתי טלפון מקצין המשטרה שהודיע לי בפשטות בוא לקחת את האופניים. ואכן האופניים הושבו (ללא המתקן). כאן גם המקום להודות לשוטרי משטרת מבשרת ירושלים שלא חסכו מאמץ, הפעילו את מי שהפעילו... והשיבו לי את האופניים. ובמקביל לכך זיכרו כי הכפר אבו גוש אינו מסביר פנים כפי שזה נראה ובעודכם משיבים את הקלוריות שאיבדתם במהלך רכיבה באזור יפה זה עלול מישהו מבני הכפר להתנכל לרכב/ ואו לאופניים שלכם.
|