הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2007 9:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בנג´י אורן עם תוכן  עדיף יד 2
נושא: עדיף יד 2 תאריך: 10/5/2007 9:27:00 PM
מחבר/ת: בנג´י אורן

אני ממליץ בסכום כזה לקנות יד 2. כי במחיר כזה אין אופציות למשהו חדש וטוב.


חזרה לפורום