טקסט הודעת פורום
10/5/2007 9:27:00 PM
בנג´י אורן
עדיף יד 2
נושא:
עדיף יד 2
תאריך:
10/5/2007 9:27:00 PM
מחבר/ת:
בנג´י אורן
אני ממליץ בסכום כזה לקנות יד 2. כי במחיר כזה אין אופציות למשהו חדש וטוב.
חזרה לפורום