טקסט הודעת פורום
| 10/5/2007 9:29:00 PM |
|
נושא: שבר בבלם תאריך: 10/5/2007 9:29:00 PM
מחבר/ת: רומן א
רכבתי אתמול ביער בן שמן (רכיבה עם הרבה קפיצות ודרופים) וכשביצעתי טיפול לאפניים שמתי לב שאחת האוזניים של הבלם הקדמי סדוקה, אחרי פתיחת הבורג האוזן התפרקה. :mad: למישהו יש רעיון איך לתקן את זה? הבלמים הם magura julie תודה
|
חזרה לפורום |
|
|