הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2007 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן א עם תוכן  שבר בבלם
נושא: שבר בבלם תאריך: 10/5/2007 9:29:00 PM
מחבר/ת: רומן א

רכבתי אתמול ביער בן שמן (רכיבה עם הרבה קפיצות ודרופים) וכשביצעתי טיפול לאפניים שמתי לב שאחת האוזניים של הבלם הקדמי סדוקה, אחרי פתיחת הבורג האוזן התפרקה. :mad: למישהו יש רעיון איך לתקן את זה? הבלמים הם magura julie
תודה


חזרה לפורום