נושא: קודם כל אני שמח שקיבלת את האופניים שלך בחזרה תאריך: 10/5/2007 10:45:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי
שנית צר לי על עוגמת הנפש שנגרמה לך
וגם על הנזק הכספי של המתקן
אני יושלמי ורוכב הרבה בשבתות עם חברים
ומידי פעם בסוף הרכיבה קופצים לאבו גוש לנגב איזה חומוס
תודה על האזהרה אבל אני חושב שגם אם היית מחנה בעין כרם או במרכז ירושלים
תהרחיש הזה אפשרי...
כשאני אוכל במסעדה אחרי הרכיבה אני מעמיד את האופניים בכניסה למסעדה או בפנים
או מפרק גלגל קידמי ומכניס אותם לרכב (הכי בטוח)
וזה לא קשור למיקום ואם זה ישוב ערבי או באמצע שנקין...
נא לזכור שאנחנו חיים במזרח התיכון.
אז נכון אם לא רוצים אי נעימויות נא לנקוט באצעי זהירות לא משאירים אופניים על הרכב אם אין קשר עין רציף איתן...
ושנשמע רק בשורות טובות
|