טקסט הודעת פורום
10/6/2007 6:47:00 PM
עמרי בן-ארי
לי יש גם את הבלמים האלה
נושא:
לי יש גם את הבלמים האלה
תאריך:
10/6/2007 6:47:00 PM
מחבר/ת:
עמרי בן-ארי
אבל מישום מה לא ממש הבנתי אותך
יש מצב לתמונה ?
חזרה לפורום