הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2007 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרם ועקנין עם תוכן  הידעת....
נושא: הידעת.... תאריך: 10/6/2007 9:42:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין

תיקון פנימיות לא מה שחשבת


במקום לבזבז עשרים שקל על פנימית חדשה,
ניתן ל-מ-ח-ז-ר את הישנה....

(תודו שלא חשבתם על זה קודם ;) )...

ניתן לאטום אפילו חור שהג´יפה לא סותמת בעזרת סופר גלו

"פנימית חדשה בש ל ו ש ש נ י ו ת..."


אולי כבר ידעתם על זה וסתם משכתי אתכם עד לכאן.

רכיבה מהנה. :)


חזרה לפורום