נושא: הידעת.... תאריך: 10/6/2007 9:42:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין
תיקון פנימיות לא מה שחשבת
במקום לבזבז עשרים שקל על פנימית חדשה, ניתן ל-מ-ח-ז-ר את הישנה....
(תודו שלא חשבתם על זה קודם ;) )...
ניתן לאטום אפילו חור שהג´יפה לא סותמת בעזרת סופר גלו
"פנימית חדשה בש ל ו ש ש נ י ו ת..."
אולי כבר ידעתם על זה וסתם משכתי אתכם עד לכאן.
רכיבה מהנה. :)
|