נושא: גנבת אופניים אבו - גוש תאריך: 10/6/2007 10:16:00 PM
מחבר/ת: יהודה גוטמן
שלום דרור: לצערי כנראה שלא הצלחתי להעביר את המסר. בהודעתי צטטתי את דברי אנשי המשטרה ותושבים מקומיים אשר מכירים את הנעשה בכפר טוב יותר מאיתנו האורחים לרגע. גם אני נטיתי שלא לקבל דברים אלו אך הם העמידו אותי על טעותי ולכן ניסיתי להעביר מסר זה לציבור הרוכבים ולהזהיר מפני העלול לקרות. בברכה יהודה
|