נושא: אם זה עובד בשבילך - סבבה תאריך: 10/7/2007 6:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל לדעתי התיקון לא יהיה יעיל כמו המקור. הסופר גלו מתקשה מאוד, בעוד שהפנימית גמישה ואמורהל להתאים את עצמה למבנה הצמיג. זה אומר שבאיזור ההדבקה יווצרו לחצים גבוהים בהרבה מאלה שתוכננה אליהם הפנימית. זה עשוי להחזיק, אבל לא הייתי סומך על זה. לא סתם יש דבק מיוחד להדבקת פנימיות - והוא גם לא כל כך יקר.
אני בלי פנימיות כבר יותר משנתיים, ולדעתי לאורך זמן זה יותר זול.
בהצלחה
|