נושא: כמה שאלות תאריך: 10/7/2007 7:20:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
דבר ראשון - מה סגנון הרכיבה - טיולים ארוכים, קפיצות, אורבן, גם וגם..... זה מאוד משפיע על ההחלטה לגבי נתוני האופניים.
דבר שני - למה אתה מתעקש על 27 הילוכים? במחיר שאתה מוכן לשלם, ובמיוחד לש"מ, עדיף "להסתפק" ב24 הילוכים ולהשקיע את ההפרש בבולמים.
דבר שלישי - למה אתה מתעקש על דיסקים? לרוב השימושים בלמי חישוק (V-Breaks) יספיקו בהחלט (ואפילו יהיו קלים יותר), ותחסוך כסף יקר לדברים חשובים יותר (בולמים...). לגבי יד-שניה - בהחלט מומלץ. לאחר בדיקת מצב האופניים והתאמתם אל גופך ואל סגנון הרכיבה - תוכל לקבל כך תמורה טובה יותר לכספך (לא לשכוח שלרוב המותגים אין אחריות ליד שניה!).
בהצלחה
|