הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2007 12:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  rbid עם תוכן  הייתי בסרט הזה... ;)
נושא: הייתי בסרט הזה... ;) תאריך: 10/7/2007 12:35:00 PM
מחבר/ת: rbid

http://www.harim.co.il/forums/Forum_postView.asp?ID=95830

אני מרוצה מהאופניים! Wheeler Pro DS49


חזרה לפורום