טקסט הודעת פורום
| 10/7/2007 12:37:00 PM |
|
נושא: יציקה לא מתקנים תאריך: 10/7/2007 12:37:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
גוף הבלם עשוי בד"כ ביציקה, ולצערי לא סביר שיהיה ניתן לתקנו, וגם לא כדאי כשמדובר במעצור. :( הסיבה הסבירה לתקלה: חיזוק יתר של הבורג.
|
חזרה לפורום |
|
|