הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2007 12:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  יציקה לא מתקנים
נושא: יציקה לא מתקנים תאריך: 10/7/2007 12:37:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

גוף הבלם עשוי בד"כ ביציקה, ולצערי לא סביר שיהיה ניתן לתקנו, וגם לא כדאי כשמדובר במעצור.
:(
הסיבה הסבירה לתקלה: חיזוק יתר של הבורג.


חזרה לפורום